De werkplaats die naar u toe komt.

Mercedes-Benz Mobile Service.

  •  

Mercedes-Benz Mobile Service.

 

De werkplaats die naar u toe komt. Onze specialisten voeren alle servicewerkzaamheden ter plaatse uit. 

Eenvoudig, snel, handig.

Mobile Service voor uw Mercedes-Benz.

Bespaar tijd met de Mobile Service van Rogiers' Motiv'. Onze professionele, zeer gemotiveerde specialisten komen direct bij u thuis of op uw werkplek en onderhouden uw wagen ter plaatse. Wij willen dat u uw serviceafspraak kunt maken waar u maar wilt. Dat is nu heel eenvoudig met de Mercedes-Benz Mobile Service. Tegelijkertijd zorgt u voor de veiligheid, betrouwbaarheid en het waardebehoud van uw Mercedes-Benz.

Servicecheck.

Check of de Mobile Service bij u kan worden uitgevoerd.

Voertuigmodellen: alle modellen met elektrische motor en geselecteerde modellen met verbrandingsmotor, inclusief elektrische bestelwagens en Sprinter. De herstellingswerkzaamheden kunnen variëren naargelang het model.

Mobile Service-gebied: de stad zelf en het gebied rondom Wetteren en Dendermonde, zowel thuis als op het werk.

Vereisten:

  • Auto op privéterrein (privé/bedrijfsmatig);
  • Minimaal 1,5 meter ruimte rondom de auto;
  • Vlakke ondergrond;
  • Goede smartphone-ontvangst (buiten/in de garage).
Prijs: €69 voor reistijd en service-aanname. Wij bieden op maat gemaakte voorwaarden voor fleet- en zakelijke klanten. Neem hiervoor gerust contact met ons op.

Mobile Service voor uw Mercedes-Benz.

Onze Erkende Servicepunten Mercedes-Benz in Wetteren en Dendermonde bieden u onderhoud, herstellingen en andere services. Maak nu kennis met ons aanbod.

 Onderhoud & herstelling

  • Service A & B voor alle modellen met elektrische motor en geselecteerde modellen met verbrandingsmotor
  • Diagnose
  • Ruitreparatie (sterretje), vervangen van portier-/zijruiten
  • Vervangen van V-snaar
  • Vervangen van eenvoudige onderstel-/ascomponenten

 

Seizoenscheck

  • Zomercheck/wintercheck/vakantiecheck (ReadyToGo)
  • Airconditioning: service en diagnose, lektest en reiniging/desinfectie
  • Vervangen van interieurfilters, bijvoorbeeld verwarming of airconditioning/pollenfilters

 

Elektronica & software

  • Software flashen (updates)/sensortests
  • E-diagnose, diagnose en sneltest (herstelling van marterschade)
  • Hoogspanningsbatterij (diagnose en software-update)
  • Controleren en vervangen van 12V-startbatterij indien nodig
  • Werkzaamheden aan snelheidssensor ESP

 

Reminspectie & bandencontrole

  • Remmen (vervangen van remblokken en remschijven voor en achter)
  • Vervangen van hydraulische remvloeistof (Service A & B)
  • Monteren met vervangen van compleet wiel

 

Services gerelateerd aan originele onderdelen & accessoires

  • Monteren van exterieuronderdelen (bijvoorbeeld spiegels, portiergrepen, maar ook dakdragersystemen, dakboxen, fietsdragers en nog veel meer)
  • Monteren van interieuronderdelen (bijvoorbeeld vloerbekleding, middenconsole en nog veel meer)

 

Overige services

  • Bandenservice
  • Vervangen van voorruitwissers
  • Afleveren van accessoires
  • Support connectiviteit

 FAQ - veelgestelde vragen

  • Wat is Mercedes-Benz Mobile Service en wat zijn de voordelen?

    Servicemonteurs van uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz kunnen via de Mobile Service bepaalde servicewerkzaamheden uitvoeren op locatie, waarbij u bijvoorbeeld uw huis- of werkadres als servicelocatie kunt opgeven. Een Mobile Servicemonteur komt vervolgens met ons Mobile Service-voertuig naar u toe om de werkzaamheden ter plaatse uit te voeren.

    De Mobile Service maakt het mogelijk om op de door u gewenste locatie onderhoud & herstelling uit te voeren, problemen op te lossen en Mercedes-Benz Originele Onderdelen en voertuigaccessoires te monteren. U bespaart hiermee kostbare reistijd.

    Als wij echter niet in staat zijn om ter plaatse aan uw servicebehoeften te voldoen, kan onze Mobile Servicemonteur een diagnose stellen voor het specifieke defect en ervoor zorgen dat de herstelling bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz wordt uitgevoerd.

  • Voor welke voertuigen is Mercedes-Benz Mobile Service beschikbaar?

    De Mobile Service is in principe beschikbaar voor alle modellen met elektrische motor en geselecteerde modellen met verbrandingsmotor van Mercedes-Benz. Elektrische bestelwagens en Sprinters vallen ook onder de dekking.

    De herstellingswerkzaamheden kunnen variëren al naargelang het model. Bel ons gerust over uw specifieke serviceaanvraag.

  • Welke werkzaamheden voeren de Mobile Service-monteurs uit?

    Onze Erkende Servicepunten Mercedes-Benz bieden u in het kader van Mobile Service onderhoud, herstellingen en andere services.

  • Wanneer en binnen welke regio kan ik Mercedes-Benz Mobile Service bij mij thuis of op mijn werk laten uitvoeren?

    De Mobile Service kan op uw locatie worden uitgevoerd als u zich op privéterrein bevindt. Als u circa 1,5 meter ruimte rondom uw wagen hebt en als er een goede smartphone-ontvangst is in uw ondergrondse parkeergarage. De grond van het werkgebied moet vlak en geplaveid zijn.

    Ons Mobile Service-voertuig komt naar u toe als de werklocatie zich hier bevindt: de gehele stad en de buitenwijken van Wetteren en Dendermonde.

  • Hoe kan ik een afspraak maken voor de Mobile Service?

    Als u een Mercedes-Benz EQ rijdt, kunt u ons mailen of bellen. In de toekomst zal u ook gebruik kunnen maken van onze online afspraakplanner. Voor een elektrische bestelwagen of bedrijfswagen kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 09 369 42 14 (Wetteren) of 052 49 94 00 (Dendermonde). We nemen graag alle relevante vragen voor een succesvolle serviceafspraak met u door aan de telefoon. U kunt ook ons contactformulier gebruiken, dan nemen wij contact met u op.

  • Hoeveel kost Mercedes-Benz Mobile Service?

    Als wij met ons Mobile Service-voertuig naar u toe komen, kost deze servicebeurt u een vast tarief van € 69,- voor de heen- en terugreis, inclusief de service-aanname*. Wilt u dat wij twee of meer modellen van Mercedes-Benz onderhouden? Geen probleem: wij behandelen ook graag meerdere wagens in één servicebeurt; u betaalt dan slechts één keer.

    * De kosten voor de geleverde services worden berekend op basis van tijd en materiaal.

  • Hoe kan/moet ik mij voorbereiden op de Mobile Service-afspraak?

    Uw Mobile Service-monteur arriveert op de door u opgegeven servicelocatie binnen het afgesproken tijdsbestek. De locatie kan uw huis, uw werkplek of een andere toegankelijke plek zijn waar u zich bevindt. De monteur neemt contact met u op vóór aankomst (ongeveer 15 minuten van tevoren) en wacht maximaal 15 minuten voordat hij naar de volgende afspraak gaat.

    Hierbij enkele tips voor een succesvol bezoek van de Mobile Service-monteur:

    • Zorg ervoor dat u alle problemen en defecten aan de wagen hebt geregistreerd en telefonisch aan ons hebt gemeld voordat u een afspraak maakt. Voor klachten die u pas ter plaatse of kort van tevoren meldt, kan een nieuwe afspraak nodig zijn om de extra tijd en benodigde onderdelen te kunnen inplannen.
    • Zorg ervoor dat er voldoende ruimte rondom de wagen is voor de servicemonteur.
    • Informeer de portier, het beveiligingspersoneel of andere personen (indien nodig) over uw aankomende serviceafspraak, zodat zij voorbereid zijn op het bezoek van de servicemonteur, mocht de herstelling bijvoorbeeld op uw werkplek worden uitgevoerd.
  • Hoe kan ik een Mobile Service-afspraak wijzigen?

    Neem zo vroeg mogelijk contact met ons op via het telefoonnummer 09 369 42 14 (Wetteren) of 052 49 94 00 (Dendermonde). Kosteloos annuleren is alleen mogelijk tot 48 uur voor de afgesproken Mobile Service-datum.

  • Waarom kan de komst van de Mobile Service-monteur niet op een exact tijdstip worden gepland?

    Voor het maken van een afspraak:
    Wij kunnen serviceaanvragen aannemen tot twee dagen voor de servicedatum. Wij coördineren de routeplanning ongeveer 48 uur voor de serviceafspraak. Dit resulteert in een geschatte planning voor uw serviceafspraak.

    Op de servicedatum:
    Verschillende soorten werkzaamheden, onvoorziene uitdagingen of onvoorspelbare verkeerssituaties kunnen leiden tot een wijziging in de tijd. Wij nemen uiteraard contact met u op als dit zich voordoet.

  • Welk voertuig wordt gebruikt voor de Mobile Service?

    Doordat onze Mobile Service-vloot volledig elektrisch is, leveren wij een bijdrage aan duurzaamheid.

    Een volledig elektrische Vito werd door een gespecialiseerd bedrijf omgebouwd voor de Mobile Service. Met zijn uitrusting als mobiele werkplaats is het daarom mogelijk om ook buiten een dealervestiging de belangrijkste onderhouds- en herstellingswerkzaamheden uit te voeren.

  • Wat is Mercedes-Benz Mobile Service en wat zijn de voordelen?

    Servicemonteurs van uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz kunnen via de Mobile Service bepaalde servicewerkzaamheden uitvoeren op locatie, waarbij u bijvoorbeeld uw huis- of werkadres als servicelocatie kunt opgeven. Een Mobile Servicemonteur komt vervolgens met ons Mobile Service-voertuig naar u toe om de werkzaamheden ter plaatse uit te voeren.

    De Mobile Service maakt het mogelijk om op de door u gewenste locatie onderhoud & herstelling uit te voeren, problemen op te lossen en Mercedes-Benz Originele Onderdelen en voertuigaccessoires te monteren. U bespaart hiermee kostbare reistijd.

    Als wij echter niet in staat zijn om ter plaatse aan uw servicebehoeften te voldoen, kan onze Mobile Servicemonteur een diagnose stellen voor het specifieke defect en ervoor zorgen dat de herstelling bij uw Erkend Servicepunt Mercedes-Benz wordt uitgevoerd.

  • Voor welke voertuigen is Mercedes-Benz Mobile Service beschikbaar?

    De Mobile Service is in principe beschikbaar voor alle modellen met elektrische motor en geselecteerde modellen met verbrandingsmotor van Mercedes-Benz. Elektrische bestelwagens en Sprinters vallen ook onder de dekking.

    De herstellingswerkzaamheden kunnen variëren al naargelang het model. Bel ons gerust over uw specifieke serviceaanvraag.

  • Welke werkzaamheden voeren de Mobile Service-monteurs uit?

    Onze Erkende Servicepunten Mercedes-Benz bieden u in het kader van Mobile Service onderhoud, herstellingen en andere services.

  • Wanneer en binnen welke regio kan ik Mercedes-Benz Mobile Service bij mij thuis of op mijn werk laten uitvoeren?

    De Mobile Service kan op uw locatie worden uitgevoerd als u zich op privéterrein bevindt. Als u circa 1,5 meter ruimte rondom uw wagen hebt en als er een goede smartphone-ontvangst is in uw ondergrondse parkeergarage. De grond van het werkgebied moet vlak en geplaveid zijn.

    Ons Mobile Service-voertuig komt naar u toe als de werklocatie zich hier bevindt: de gehele stad en de buitenwijken van Wetteren en Dendermonde.

  • Hoe kan ik een afspraak maken voor de Mobile Service?

    Als u een Mercedes-Benz EQ rijdt, kunt u ons mailen of bellen. In de toekomst zal u ook gebruik kunnen maken van onze online afspraakplanner. Voor een elektrische bestelwagen of bedrijfswagen kunt u een afspraak maken via telefoonnummer 09 369 42 14 (Wetteren) of 052 49 94 00 (Dendermonde). We nemen graag alle relevante vragen voor een succesvolle serviceafspraak met u door aan de telefoon. U kunt ook ons contactformulier gebruiken, dan nemen wij contact met u op.

  • Hoeveel kost Mercedes-Benz Mobile Service?

    Als wij met ons Mobile Service-voertuig naar u toe komen, kost deze servicebeurt u een vast tarief van € 69,- voor de heen- en terugreis, inclusief de service-aanname*. Wilt u dat wij twee of meer modellen van Mercedes-Benz onderhouden? Geen probleem: wij behandelen ook graag meerdere wagens in één servicebeurt; u betaalt dan slechts één keer.

    * De kosten voor de geleverde services worden berekend op basis van tijd en materiaal.

  • Hoe kan/moet ik mij voorbereiden op de Mobile Service-afspraak?

    Uw Mobile Service-monteur arriveert op de door u opgegeven servicelocatie binnen het afgesproken tijdsbestek. De locatie kan uw huis, uw werkplek of een andere toegankelijke plek zijn waar u zich bevindt. De monteur neemt contact met u op vóór aankomst (ongeveer 15 minuten van tevoren) en wacht maximaal 15 minuten voordat hij naar de volgende afspraak gaat.

    Hierbij enkele tips voor een succesvol bezoek van de Mobile Service-monteur:

    • Zorg ervoor dat u alle problemen en defecten aan de wagen hebt geregistreerd en telefonisch aan ons hebt gemeld voordat u een afspraak maakt. Voor klachten die u pas ter plaatse of kort van tevoren meldt, kan een nieuwe afspraak nodig zijn om de extra tijd en benodigde onderdelen te kunnen inplannen.
    • Zorg ervoor dat er voldoende ruimte rondom de wagen is voor de servicemonteur.
    • Informeer de portier, het beveiligingspersoneel of andere personen (indien nodig) over uw aankomende serviceafspraak, zodat zij voorbereid zijn op het bezoek van de servicemonteur, mocht de herstelling bijvoorbeeld op uw werkplek worden uitgevoerd.
  • Hoe kan ik een Mobile Service-afspraak wijzigen?

    Neem zo vroeg mogelijk contact met ons op via het telefoonnummer 09 369 42 14 (Wetteren) of 052 49 94 00 (Dendermonde). Kosteloos annuleren is alleen mogelijk tot 48 uur voor de afgesproken Mobile Service-datum.

  • Waarom kan de komst van de Mobile Service-monteur niet op een exact tijdstip worden gepland?

    Voor het maken van een afspraak:
    Wij kunnen serviceaanvragen aannemen tot twee dagen voor de servicedatum. Wij coördineren de routeplanning ongeveer 48 uur voor de serviceafspraak. Dit resulteert in een geschatte planning voor uw serviceafspraak.

    Op de servicedatum:
    Verschillende soorten werkzaamheden, onvoorziene uitdagingen of onvoorspelbare verkeerssituaties kunnen leiden tot een wijziging in de tijd. Wij nemen uiteraard contact met u op als dit zich voordoet.

  • Welk voertuig wordt gebruikt voor de Mobile Service?

    Doordat onze Mobile Service-vloot volledig elektrisch is, leveren wij een bijdrage aan duurzaamheid.

    Een volledig elektrische Vito werd door een gespecialiseerd bedrijf omgebouwd voor de Mobile Service. Met zijn uitrusting als mobiele werkplaats is het daarom mogelijk om ook buiten een dealervestiging de belangrijkste onderhouds- en herstellingswerkzaamheden uit te voeren.

 

Waar bent u naar op zoek?